tisdag 7 juni 2011

Resan har nu börjat

När jag visar Peter bloggen säger han en sak, det första inlägget ska handla om att detta lilla ställe ska vara spegelfritt. Vet inte hur jag tycker om det egentligen. Men efter att tillbringat tre dagar, de tre första. Så har jag insätt att det kanske vore en god ide. Att vid paradiset är vi naturligt snygga. Kan tyckas lite väl att ta i. Men tror att det kan vara sunt. En välputsad sked kan ju faktiskt räcka..

Tre första dag är alltså avklard. Vi har kanske inte kommit någon vart, ändå känns de som om de var länge sedan vi började städa bort alla gamla potatislådor. Finns en hel del bilder från helgen. När jag får tid kommer jag lägga några av dem här.
Det är långt kvar. Men efter dessa dagar brinner jag verkligen för det vi gör. Det kommer verkligen bli ett paradis!

/ Susanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar